BLADE 600 LT EPS T3b
Būt atšķirīgiem, ir TGB (Taiwan Golden Bee) kompānijas moto.
Vespa motorolleru ražošanas vēsture
TGB Motor Co., Ltd. (Taiwan Golden Bee) kopš 1960. gada ražo motorollerus, motociklus un kvadraciklus. Šobrīd TGB ir vadošais kvalitatīvu kvadraciklu, motorolleru, lauksaimniecības tehnikas, CVT konstanti mainīgās transmisijas piedziņas sistēmu un dzinēju ražotājs Taivānā, kas veiksmīgi eksportē savu produkciju visā pasaulē, vadošajiem tirgiem ieskaitot ASV, Kanāda, Vācija, Francija, Austrālija, Japāna un Malaizija un daudzās citās, vairāk kā 50 valstīs.
TGB Motor Co., Ltd. uzņēmums ir dibināts 1978.gadā, balstoties uz Itāļu motorolleru Piaggio Vespa tehnoloģijām, tajā laikā tika uzsākta OEM oriģinālo detaļu un motorolleru ražošana saskaņā ar Itāļu Piaggio grupas licenci. Jaunais Taivānas Golden Bee Co., Ltd (TGB) uzņēmums sākumā ražoja rezerves daļas un pilnīgi gatavus Vespa motorollerus saskaņā ar Itāļu licenci, bet drīz tie izstrādāja savu jauno skūteru līniju ar savu dizainu, kurus ražoja galvenokārt eksportam ar jau jauno TGB zīmolu. Nozīmīgs pavērsiens TGB Motor Co Ltd vēsturē bija lēmums izstrādāt un ražot pašu projektētus un būvētus kvadraciklus.
Šodien TGB uzņēmums ir vadošais Taivānas motorolleru un kvadraciklu, dzinēju un CVT variatora sistēmu ražotājs, kas savu produkciju eksportē visā pasaulē. Galvenie tirgi ir ASV, Japāna un Eiropa, sevišķi Francija, Vācija un Itālija.
TGB ir izpildījis visas ražošanas kvalitātes menedžmenta prasības ISO 9001 un QS 9000, un ir ieguvuši sertifikātu savai TGB produkcijas ražošanai jau kopš 1991. gada. Visi TGB motorolleri un ATV ir ar Eiropas CE apstiprinājumu (ielu homologācija) kā divvietīgi transporta līdzekļi. Šobrīd TGB kompānija ir kļuvusi par pasaules līderi automātisko pārnesumkārbu ražotāju.
Austrālijai un Malaizijai tiek piegādāti speciāli būvēti lauksaimniecības transportlīdzekļi ar 6×6 riteņu piedziņu kā palīgi palmu eļļas ražas novākšanai. Nav svarīgi vai tos izmanto sportam vai ekstrēmi smagiem darba apstākļiem, TGB produkti ir izcili kvalitatīvi un konkurētspējīgi. Bez kvadracikliem, motorolleriem un dzinējiem TGB Motor Co ir viens no pasaules vadošajiem lielākajiem CVT (Konstanti mainīgās transmisijas sistēmas) ražotājiem kvadracikliem un motorolleriem. TGB kompānijas galvenie klienti ir visā pasaulē slavenie zīmoli kā PIAGGIO, ROTAX, PEUGEOT, POLARIS, MINARELLI, MOTORI MORINI, SYM, CAN-AM (BOMBARDIER), APRILIA, YAMAHA, to starp arī BMW un daudziem citiem, ieskaitot arī dzinēju detaļu ražošanu SUBARU kompānijai. TGB Uzņēmumam ir savs mūsdienīgs R & D jauno tehnoloģiju attīstības centrs ar profesionālu pētniecības un attīstības komandu, kas izstrādā un attīsta jaunus pašu izstrādātus kvadraciklus viurgājējus, motorollerus un to dzinējus. TGB kvadracikli un motorolleri ir būvēti balstoties uz modernām konstrukcijām un tehnoloģijām ar mūsdienīgu un pievilcīgu dizainu, TGB kvadracikli līdz šim daudzkārt ir ieguvuši apbalvojumus kā “Quad of the Year”, “Gada kvadracikls” daudzās Eiropas valstīs.
Oficiālais autorizētais TGB Motor izplatītājs Latvijā ir PRO R-MOTORS SIA motosalons.
TGB kvadracikli
Populārākais kvadracikla modelis no TGB Motor Co Ltd ir daudzpusīgais atpūtas un bezceļu kvadracikls TGB Blade un sporta un atpūtas bezceļu kvadracikls TGB Target, abi šie modeļi izstrādāti ar 4 riteņu neatkarīgo balstiekārtu un EFI elektroniskās iesmidzināšanas dzinējiem. Limited Edition modeļi piedāvā lielisku unikālu aksesuāru klāstu jau standarta versijā un pamata cenā. TGB Blade 550 ir ieguvis vairākas “Quad of the Year” balvas visā Eiropā, tostarp “Quad of the Year 2013” Vācijā, kā labāko kvadracikla modeli dzinēju kategorijā 300-550ccm klasē, un arī kļūstot par vislabāk pārdoto ATV Čehijas Republikā un Francijā. Jaunākais papildinājums TGB modeļu līnijā ir TGB Blade 550 LT ar pagarināto bāzi un nu jau arī pats jaunākais modelis TGB Blade 1000i ar pagarinātu šasiju un greznu neatkarīgu sēdekli pasažierim.
TGB Target, pamatojoties uz bezceļu visurgājēja modeli Blade, ar sarežģītu 4×4 šasiju ar visām priekšrocībām 4 riteņu piedziņu un 4 riteņu neatkarīgajām piekarēm, turklāt ir veikls un dinamisku sportisku izskatu.
TGB rūpnīcas platība
Young An Plant: 31260 m2 – kvadraciklu, motorolleru un motoru ražošana un montāža.
Ping Tung Plant 21623 m2 – CVT (Constant Variable Transmission) konstanti mainīgās variatoru sistēmas, ražošana un montāža
Vadošais zīmols
TGB saglabā klientu apmierinātību kā uzticību zīmolam. Mēs izvirzām savu mērķi kļūt par vienu no vadošajiem spēcīgajiem sportiskajiem zīmoliem lai bagātinātu braucēju dzīvi, izstrādājot unikālu, patīkamu un baudāmu pieredzi.
T3b homologācija (traktor tehnika, atļauts vadīt ar traktor tehnikas kategorijas vadītāja apliecību)
Garantija visiem kvadracikliem 2 gadi vai 10 000km
Sadarbojamies ar līzinga kompānijām Incredit.lv; Unicredit.lv; Inbank.lv
Dzinējs |
|
Motora tips: | 4 taktu, 1 cilindrs, SOHC 4 vārstu EFI SIEMENS |
Apjoms: | 561 ccm, diametrs x gājiens: 95 x 79,2 mm |
Max. jauda: | 32 kW vai 43,52 Zs 7ooo rpm (off road) |
Kompresijas pakāpe: | 10.2: 1 |
Aizdedze/barošanas sistēma: | ECU SIEMENS/elektroniskā iesmidzināšana |
Dzesēšana: | šķidruma, eļļas, elektriskais ventilators |
Piedziņas sistēma |
|
Piedziņa: | 2×4 / 4×4 elektriski pārslēdzama |
Transmissija: | Automātiskā CVT – variatora sistēma ar reversu L / H / N / R / P un dzinēja automātiskā bremze |
Elektriskais differenciālis: | Jā, automātisks |
Piedziņas pārvade: | kardāni |
Šasija |
|
Piekare priekšējā: | Neatkarīga dubultās A-arm sviras |
Piekare aizmugurējā: | Neatkarīga dubultās A-arm sviras ar transverse stabilizatoru |
Amortizācija priekšējā: | EVO hidrauliskie amortizatori, regulējama atsperes stiprība |
Amortizācija aizmugurējā: | EVO hidrauliskie amortizatori, regulējama atsperes stiprība |
Amortizācijas gājiens P/A: | 254 mm / 254 mm |
Bremzes priekšējās: | 2x hidrauliskās diska ar metāla armētām aviācijas šļūtenēm |
Bremzes aizmugurējās: | 2x hidrauliskās diska ar metāla armētām aviācijas šļūtenēm |
Riepas priekšējās: | AT 25 x 8-12 MAXXIS BIGHORN |
Riepas aizmugurējās: | AT 25 x 10-12 MAXXIS BIGHORN |
Izmērs un svars |
|
Kopējais garums: | 2480 mm |
Kopējais platums: | 1280 mm |
Kopējais augstums: | 1500 mm |
Klīrenss: | 300 mm |
Riteņu bāze: | 1445 mm |
Sausais svars: | 392 kg |
Degvielas bāka: | 20 litri |
Citas funkcijas |
|
Spidometrs / tahometrs: | analogs / LCD digitāls |
Likumdošana un apstiprinājumi |
|
Sertifikācija: | T3b traktortehnika |
Reģistrācijas nummurs (nummura plātne) | iekļauta oficiālajā reģistrācijā |
Vairāk informācijas |
||
Piezīme: | Fotogrāfijas un ilustrācijas var neatbilst tirgus specifikācijām. Importētājs patur tiesības mainīt specifikācijas. |
Standarta ekipējums – tehniskais raksturojums:
- Liels ērts sēdeklis braukšanai ar pasažieri ar ērtiem kāju paliktņiem, muguras atzveltni
- Priekšējās transmisijas automātiskais diferenciālis ar elektriski pārslēdzamu bloķētāju
- Aizmugurējās transmisijas automātiskais diferenciālis ar elektriski pārslēdzamu bloķētāju
- Elektrisks 2WD vai 4WD pilnās piedziņas pārslēgs ērti novietots pie stūres
- EPS (electronic power steering) Elektriskais stūres pastiprinātājs
- Kardānu pievads uz priekšējās un aizmugurējās ass transmisiju
- Efektīgas disku bremzes uz katru priekšējo un aizmugurējiem riteņiem
- Automātiska C.V.T ķīļsiksnas variatora transmisija ar pazemināto pārnesumu un reversu
- 4 riteņu neatkarīgās piekares, gāzes/eļļas amortizatori
- Stiprības regulēšana aizmugurējo un priekšējo amortizatoru atsperēm
- Multi funkcionāls LCD displejs ar zilu apgaismojumu
- 2 12V kontaktligzdas dažādu elektrisko ierīču uzlādēšanai un izmantošanai darbībā
- Dzinēja un rāmja, piedziņas sistēmas pusasu granātu putekļu sargu aizsargi
- 2 ērti pieejami ietilpīgi mantu glabāšanas nodalījumi priekšējos dubļusargos
- Elektriskais starteris
- Izturīga tērauda aizmugurējais un priekšējais bagāžas piestiprināšanas paliktnis ar dekoratīvu plastmasas pārliktni
- Izturīgs priekšējais tērauda aizsargstienis
- Vieglmetāla riteņu diski R12 ar rupja bez ceļu protektora riepām MAXXIS BIGHORN
- Piekabes āķis, viegli noņemams
- Elektriskā vinča TGB ar pārslēga vadību pie stūres, celtspēja 1300kg
- Priekšējās lampas ar lēcām un LED lampas dienas braukšanas apgaismojumam
- Aizmugurējās un pagriezienu lampas ar LED apgaismojumu
- Slēdzams bākas vāciņš
- Anti-scratch spārnu pagarinājumi
Kopumā par izdevīgu cenu Jūs iegūstat labi aprīkotu un jaudīgu transportlīdzekli, kas savā kvalitātē, aprīkojumā, funkcionalitātē un vadāmībā meklē sev līdzīgos.